مقالات مختلف

گارانتی کیفیت کفسابی و ماندگاری آن (1403)

راهنمای کامل از: گارانتی کیفیت کفسابی و تضمین در ماندگاری آن

کیفیت بخش مهم و مورد اهمیت  کفسابی است، که قبل از هر نوع پسوند و پیشوند دغدغه اصلی کارفرما است. اما اینکه این تضمین چگونه به مشتری داده می‌شود، بخش اصلی این مقاله است که چطور باید به آن برسیم و در رابطه با این موضوع پافشاری کنیم.

در کفسابی چندین نوع روش ساب زنی وجود دارد که از جمله مهم‌ترین آن‌ها:

کفسابی سابشنی: در این روش لایه‌های سطحی از روی سنگ تراشیده می‌شود و با از بین بردن خراش و گودی‌ها براقیت روی سنگ ایجاد می‌شود.

کفسابی کریستالیزاسیون: در این روش با استفاده از مواد شیمایی مرغوب، در اثر یک رویداد خاص دانه‌های شنی روی سنگ سابیده می‌شود که باعث ایجاد براقیت و مقاومت در سنگ می‌شود.

کفسابی شستشو: این روش برای از بین بردن خراش‌ها و کثیفی‌های سطحی انجام می‌شود.

گارانتی کیفیت کفسابی

هر کدام از این روش‌ها از طریق مهارت‌های خاصی که فرد کفساب طی چندین سال تجربه عملی و شفاهی آن را آموخته است انجام می‌شود.

اما مهم‌ترین موضوع این است، بعد از انجام هرکدام از آن‌ها و با توجه به هزینه‌ای که کارفرما برای این خدمات پرداخت می‌کند، گارانتی کیفیت کفسابی چند سال یا چقدر است؟

گارانتی کیفیت کفسابی با توجه به نوع ساب اجرایی و سنگ کف‌پوش توسط فرد کفساب بصورت ضمانت کتبی به کارفرما ارائه می‌شود.

قبل از هر نوع ضمانت نامه‌ای، باید بدانیم که سنگ یک شئی طبیعی است که بدون دخالت هیچ ماده اسیدی هم، به مرور زمان لعاب و براقیت خود را از دست می‌‌دهد و این ماندگاری قرار نیست همیشگی باشد.

اما با اتخاذ شرایط اصولی و درست می‌توان مدت زمان ماندگاری این براقیت را با کفسابی تا سال‌ها تضمین کرد.

پیشنهاد مطالعه، کلیک کنید:  بازی‌های ویدیویی برتر در سال ۲۰۲۴

چه روش‌هایی برای گارانتی بالاتر کفسابی باید لحاظ شود؟

قیمت پایین: اگر نیاز به انجام خدمات کفسابی در بخش‌های مختلف دارید، حتما از چندین کف ساب استعلام قیمت انجام دهید.
در سابزنی‌های که با قیمت پایین انجام می‌شود گارانتی کیفیت کفسابی شاید چندان معتبر نباشد. چرا که در اکثر مواقع کیفیت کار درخواستی شما با توجه به هزینه پرداختی برای ساب زن امکان پذیر نیست.

از کفساب کار درخواست نمونه کار کنید: از ساب زن خود بخواهید نمونه کارهای قبلی خود را به شما نشان دهد. درصورتی که برای شما امکان پذیر است، به صورت حضوری از پروژه‌های قبلی کفساب‌ خود دیدن کنید.
از نظرات آشنایان خود غافل نشوید، حتما راجب خدمات کفسابی و تجربه آن‌ها سوال کنید.

درخواست نمونه کار اجرایی: از کفساب بخواهید تا برای شما نمونه کاری را در بخش مورد نظر اجرا کند.( بهتر است در رابطه با نمونه کار اجرایی حداقل بعد یک هفته تصمیم گیری شود)

خدمات پس از فروش کفسابی

گارانتی کیفیت کفسابی را چگونه دریافت کنیم؟

بعد از اینکه نوع سنگ شما مشخص شد، خراش و عمق کثیفی‌ها برای کفساب محرز شد، نوع ساب که باید کدام اجرا شود را جویا شوید، و از او درخواست کنید تا اطلاعات کامل در رابطه با سنگ شما و مقدار ماندگاری ساب اجرایی به شما ارائه دهد.

در بهترین حالت ممکن ماندگاری کفسابی با کیفیت بین پنج الی هفت سال است. البته این موضوع برای زمانی صدق می‌کند که به نحو احسنت از کف‌پوش خود نگه‌داری کرده باشید.

همانطور که در کفسابی در زنجان نیز اشاره شد، اگر روی سنگ هر گونه مواد اسیدی یا شوینده اثابت کند ممکن است لعاب و براقیت آن را از بین ببرد که فاقد هر نوع گارانتی از طرف کفساب است.

گارانتی کیفیت کفسابی شامل کدام بخش و کدام سنگ‌ها است؟

گارانتی کیفیت کفسابی برای ۹۰ درصد سنگ‌ها قابل ارائه است.
اما در بخش‌های راه پله مقدار آن بسیار کم‌تر است.
همچنین سنگ‌های آهکی از جمله گوهره شامل هیچ‌گونه ضمانت و ماندگاری کیفیت نیست.

البته که کفساب‌ موظف است تمام مشکلات سطح سنگ را برطرف کند( اما بخاطر جنس اهکی که دارد، حتی با تماس آب کثیف هم امکان آسیب جدی به این نوع سنگ وجود دارد) سنگ‌های استخوانی از جمله مرمر و دهبید و اسلب شامل گارانتی کیفیت کفسابی طولانی مدت هستند(۵-۱۰) سال.

پیشنهاد مطالعه، کلیک کنید:  چین نمونه‌های خاک ماه را به زمین بازگرداند

کف‌پوش‌های همچون: بتن، سرامیک، پارکت شامل گارانتی کیفیت کفسابی نیست و امکان ارائه برای آن وجود ندارد.
در واقع بخش گارانتی در کفسابی برای سنگ‌ها است.

انجام کفسابی براق برای سنگ

مهم‌ترین بخش در کفسابی که حتما باید برای آن از کفساب‌ ضمانت نامه دریافت کنیم کدام است؟

حتما با سیاه شدن سنگ‌های خود در بخش‌های همچون پارکینگ یا راه پله مواجه شده‌اید. در این بخش‌ها بخاطر رفت و آمد ماشین سیاهی در مدت زمان کوتاهی چندین برابر می‌شود و هر نوع گذر کننده‌ای را آزرده می‌کند.

در اکثر مواقع کفسابی برای بخش پارکینگ بصورت کامل اجرا نمی‌شود و همین امر باعث از بین رفتن لعاب سطحی که ایجاد شده است می‌شود.

که بعد از مدت زمان کوتاهی بعد از انجام کفسابی در پارکینگ سیاهی روی سنگ برگشته و بیشتر از قبل می‌شود.
دلیل این موضوع را در کفسابی پارکینگ بصورت شفاف و واضح بیان کرده‌ایم. که می‌توانید با مراجعه به این بخش اطلاعات کاملی را کسب کنید.

اما اگر در اول عقد قرارداد با کفساب در رابطه با گارانتی کیفیت کفسابی صحبت کنید و این موضوع را به ایشان منتقل کنید حتما در رابطه با هزینه اصولی و این ماجرا اطلاعات کامل را به شما ارائه خواهد کرد.

متاسفانه این موضوع نه تنها در کفسابی بلکه در اکثر مشاغل وجود دارد که افراد سودجو از ناآگاهی مردم سواستفاده می‌کنند.
البته که وظیفه هر کفسابی است که تمام مسائل مربوط را با کارفرما در میان بگذارد اما در نظر داشته باشید. کفسابی شستشو برای چنین کف‌پوش های که سیاه شده است بصورت موقت جوابگو است.

و حتما باید از روش کفسابی کریستالیزاسیون استفاده شود. در بخش پارکینگ بخاطر شرایط حساسی که وجود دارد ساینده‌ها باید بصورت متعدد مورد استفاده قرار بگیرد تا براقیت چند برابری ایجاد شود تا سیاهی مجدد به کف‌پوش باز نگردد.
دریافت گارانتی کیفیت برای کفسابی پارکینگ ضروری است.

پیشنهاد مطالعه، کلیک کنید:  میزان پیشرفت شبکه ملی اطلاعات به ۵۹.۱۸ درصد رسید

ارائه گارانتی برای تمامی کارهای کفسابی

خدمات پس از فروش در کفسابی

دریافت خدمات پس از فروش در هر زمینه‌ای خواسته اکثر افراد است. این موضوع برای کفسابی نیز صدق می‌کند.

ممکن است بعد از انجام کار کفسابی ناخواسته و بر اثر اتفاقاتی مشکلاتی برای سنگ ایجاد شود که این موضوع تاثیری در نوع انجام کار کفساب نداشته باشد.

مشکلاتی همچون: ریختن انواع مواد شوینده روی سنگ، افتادن اشیائ و ترک خوردن سنگ، خالی شدن بندها و یا ایجاد حفره.های روی سنگ.

از آنجایی که اگر برای درخواست خدمات با متراژ پایین با کفساب‌های دیگر تماس بگیرید ممکن است هزینه‌های زیادی را درخواست کنند.

اگر در زمان انجام عقد قرارداد توافقی با کفساب خود در رابطه با خدمات پس از فروش داشته باشید. این موضع می‌تواند صرفه جویی زیادی در هزینه‌ها برای ساختمان شما داشته باشد.چرا که یک سری اتفاقات برای سنگ اجتناب ناپذیر است. اتفاقاتی همچون ریختن آب اشغال که رایج‌ترین آن است.

قیمت کفسابی در تضمین آن تاثیر دارد؟

بصورت مستقیم خیر، ممکن است شما هزینه کامل یک کفسابی خوب را پرداخت کنید اما کار اجرایی با خواسته شما مطابقت نداشته باشد.

دلیل آن نیز می‌تواند کیفیت سنگ، عدم مهارت کفساب، عدم استفاده از ابزار مرغوب باشد. برای این که ابهامات این چنینی در روند انجام کار به وجود نیاید بهتر است یک نمونه کار قبل از انجام از کفساب درخواست کنید(انجام متراژ کمی از سطح بصورت حضوری).

گارانتی کیفیت را در کفسابی چگونه دریافت کنیم؟
اگر کمی با این خدمات آشنایی داشته باشید، در همان ابتدای انجام کار متوجه کیفیت کار اجرایی خواهید شد.
اما اگر در این زمینه اطلاعات کافی ندارید حتما از کفساب خود بصورت کتبی گارانتی مهر شده را دریافت کنید.

ضمانت در کفسابی برای کدام ساب‌ها ارائه نمی‌شود؟

برای کفسابی شستو، کارهای پایین‌تر از دو میلیون تومان، سرامیک، پارکت، بتن، ساب‌های کف‌شویی و پرداخت. قیمت‌های پایین‌تر از عرف. ساب‌های که برای اجرای کف‌پوش درخواست می‌شود.

جمع بندی: اگر اطلاعات بالا برای شما کافی نبوده یا سوالی غیر این مقاله در خصوص خدمات کفسابی و گارانتی آن وجود دارد با شماره‌های داخل سایت با ما در ارتباط باشید.

نمایش بیشتر
باکویت باکویت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
Banner
https://madaress.ir/sitemap_index.xml