علمی فرهنگی

٨٠ درصد دنبال‌کنندگان المپیک، مسابقات را از درگاه‌های رسانه ملی دیدند

مرکز تحقیقات صداوسیما:

۱۷:۰۱ ۲۸ مرداد ۱۴۰۳

مرکز تحقیقات صداوسیما:

مرکز تحقیقات صداوسیما اعلام کرد که بر اساس نظرسنجی انجام‌شده درخصوص پخش مسابقات المپیک ۲۰۲۴ پاریس، ٨٠ درصد از کسانی که مسابقات المپیک را دنبال کرده‌اند، رقابت‌های ورزشی پاریس را ازطریق شبکه‌های سیما، تلوبیون و صدا پی گرفته‌اند.

همچنین براساس گزارش معاونت فضای مجازی که به «بررسی میزان بازدید برنامه‌های ویژه المپیک ۲۰۲۴ رسانه ملی در شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌های داخلی» پرداخته است، ١٠٠هزار محتوای تقطیع‌شده از مسابقات و محتوا‌های مرتبط در پنج بستر تلگرام، توئیتر، اینستاگرام، ایتا و روبیکا منتشر شده که مجموعاً یک میلیارد بازدید و مصرف را به خود اختصاص داده که این میزان مشاهده محتوا توسط کاربران فضای مجازی نشان‌دهنده استقبال بسیار خوب از برنامه‌های صداوسیما در روز‌های برگزاری المپیک است. 

انتشار کل برنامه های المپیک رسانه ملی

در سی‌وسومین دوره بازی‌های المپیک، پاریس میزبان بیش از ٢٠٠ کشور جهان طی روز‌های ۵ تا ٢١ مرداد بود و کاروان ورزشی کشورمان با کسب ١٢ مدال در جایگاه بیست و یکم ایستاد. رسانه ملی با خریداری حق پخش مسابقات و تدارک چند ویژه‌برنامه در شبکه‌های سه و ورزش سیما، همچنین پوشش متن و حواشی رقابت‌ها در دیگر شبکه‌های سیما، شبکه‌های رادیویی، استانی، برون‌مرزی و سکوی تلوبیون، پوشش این رویداد بین‌المللی ورزشی را به‌طور وسیع به انجام رساند.

پیشنهاد مطالعه، کلیک کنید:  اسامی فیلم‌های داستانی جشنواره فیلم‌کوتاه تهران اعلامشد
نمایش بیشتر
باکویت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
Banner
https://madaress.ir/sitemap_index.xml