مقالات مختلف

راه‌اندازی کلینیک صنعت در دانشگاه صنعتی امیرکبیر

به گفته رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر با راه اندازی کلینیک صنعت در این دانشگاه مدیران صنایع مختلف می‌توانند مشکلات خود را مطرح کنند تا استادان مختصص هر حوزه به حل این مشکلات کمک نمایند.

راه اندازی کلیک صنعت در دانشگاه صنعتی امیرکبیر

به گزارش خبرگزاري صداوسيما، رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: بخش شیمی و پتروشیمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر سابقه بسیار قدیمی دارد و به مرور زمان در مرکز شیمی و پتروشیمی دانشگاه توانستیم کلینیک صنعت را راه اندازی کنیم به این معنا که این مرکز بتواند مشکلات مجموعه‌های پتروشیمیدارند را مطرح و تبدیل به طرح کنند. بر این اساس مدیران صنعت پتروشیمی می‌توانند مشکلات خود را در این حوزه اعلام کنند تا به حل مسئله منجر شود.

 دکتر علیرضا رهایی یادآور شد: این مرکز به تدریج به عصای دست صنایع پتروشیمی تبدیل شده و علاوه بر طرح‌های صنعتی، دوره‌های آموزشی نیز از طریق این مرکز ارائه می‌شود.

وی همچنین با اشاره به راه اندازی پردیس دریا ساحلی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر و ایجاد تمامی رشته‌های مرتبط به دریا در این مرکز خاطر نشان کرد: قبل از راه اندازی این پردیس، رشته مهندسی دریا در کشور بسیار کم بود، این در حالی است که با توجه به اهمیتی که نظام به اقتصاد دریا محور قائل است بار سنگینی بر دوش دانشگاه قرار داده شده است.

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر تأکید کرد: به جرأت می‌توان گفت در دوره‌های مقدماتی هر دانشجویی که در این پردیس تربیت می‌کردیم، قبل از فارغ التحصیلی بر روی کشتی مشغول به کار بودند و بسیاری از صنایع دانشجویان ما را بورسیه کردند.

پیشنهاد مطالعه، کلیک کنید:  بنچمارک نسخه گلوبال گلکسی A35 یک روز قبل از رونمایی، فاششد
نمایش بیشتر
باکویت باکویت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
Banner
https://madaress.ir/sitemap_index.xml