مقالات مختلف

ارائه آثار علمی اندیشمندان ۱۱ کشور در کنگره بین‌المللی قرآن و علم

۱۳۰ مقاله از اندیشمندان و پژوهشگران ۱۱ کشور جهان در کمیته علمی داوران مورد ارزیابی و پذیرش قرار گرفته است که در پنج نشست تخصصی ارائه خواهند شد.

ارائه آثار علمی اندیشمندان ۱۱ کشور در کنگره بین‌المللی قرآن و علم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، نخستین کنگره بین‌المللی علم و قرآن با حضور اندیشمندان داخلی و خارجی در تالار علامه امینی دانشگاه تهران در حال برگزاری است.

به گفته دبیر اجرایی این کنگره، محور‌های هشت گانه نخستین کنگره بین‌المللی علم و قرآن عبارتند از: «نقش قرآن در علم»، «علم و الهام از قرآن»، «تعامل علم و قرآن»، «قرآن و شبهات علمی»، «قرآن، علم و فناوری نوین»، «قرآن، نظریه‌ها و مکاتب علمی»، «قرآن و حکمت قرآنی» و «قرآن و علوم جدید».

دکتر یحیی بوذری نژاد همچنین اظهار داشت: نزدیک به ۱۳۰ مقاله از اندیشمندان و پژوهشگران ۱۱ کشور از جمله اندونزی، مالزی، آمریکا، پاکستان، عراق، لبنان و ترکیه، پس از ارزیابی داوران کمیته علمی پذیرش شد که در پنج نشست تخصصی ارائه خواهند شد و کتاب چکیده مقالات نیز منتشر شده و در دسترس شرکت‌کنندگان و پژوهشگران قرار گرفته است.

وی اعلام کرد نشست‌های تخصصی این کنگره در پنج گروه «قرآن و علوم پایه»، «قرآن و علوم زیستی»، «قرآن و علوم پزشکی»، «قرآن و علوم اجتماعی» و «قرآن و علوم میان رشته‌ا‌ی» برگزار می‌شود.

پیشنهاد مطالعه، کلیک کنید:  سقوط ۲ درصدی بهای نفت در بازار جهانی
نمایش بیشتر
باکویت باکویت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
Banner
https://madaress.ir/sitemap_index.xml