اخبار گوناگون مدارس

کسب ۱۵ مدال رنگارنگ کشوری توسط دانش‌آموزان کردستانی

افشین خوشگوار روز دوشنبه در گفت و گو با سایت مدارس اظهار کرد: در این دوره از مسابقات که با حضور ۱۸ استان برگزار شد در پایان تیم یک‌دست و آماده کردستان با کسب ۲ مدال طلا، چهارنقره و ۹ برنز در جایگاه اول ایستاد و تیم های البرز و کرمان دوم و سوم شدند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه ۲مدال طلای کردستان را محمدحسین چیره به ترتیب در چرخ چمنی و چرخ تیز به دست آورد، گفت: در رشته سنگ، آرین معروفی نائب قهرمان شد، آرین محمدی نیز مدال نقره کباده وزن منفی ۵۰ را به خود اختصاص داد و در رشته کباده وزن منفی ۷۰ نیز مانی حسین پناهی مدال برنز را به گردن آویخت.

به گفته وی در کشتی پهلوانی، کردستان ۲ مدال نقره به دست آورد و براساس آن، مسلم غفاریان و ماردین زرودیی در اوزان ۸۰ و ۱۰۰ کیلوگرم برای استان افتخار آفرینی کردند.

خوشگوار اضافه کرد: همچنین ابوالفضل درکه و امیرعباس حیدری به ترتیب در اوزان منفی ۱۰۰ و منفی ۷۰ کیلوگرم بر سکوی سوم ایستادند و ۲ مدال برنز کسب کردند.

وی در ادامه گفت: در بخش تیمی زورخانه ای نیز کردستان با ترکیب محمدحسین چیره، ابوالفضل درکه، علیرضا ناظمی، مانی حسین پناهی، آرین محمودی و محمد حسین قنبری در رده سوم ایستاده و پنج مدال برنز را از آن خود کردند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان یادآور شد: مسابقات ورزشی دانش آموزان کشور در رشته‌ها و مقاطع مختلف به میزبانی پنج استان در تابستان جاری برگزار می شود که در این میان کردستان نیز از ۱۸ تا ۲۸ مرداد میزبان دانش آموزان ابتدایی سراسر کشور در رشته ژیمناستیک خواهد بود.

پیشنهاد مطالعه، کلیک کنید:  ارسال ۷۰۰ میلیارد تومان تجهیزات آموزشی به مدارس کشور

مسابقات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی کشور از ۱۱ تا ۱۳ مردادماه جاری به میزبانی استان کرمان برگزار شد.

نمایش بیشتر
باکویت باکویت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://madaress.ir/sitemap_index.xml