اخبار گوناگون مدارس

شناسایی و معرفی معلمان قهرمان کشور

وزیر آموزش و پرورش گفت: رهبر معظم انقلاب فرمان معرفی معلمان قهرمان را صادر کردند و بر این اساس معلمان قهرمان در کشور شناسایی و معرفی خواهند شد.

شناسایی و معرفی معلمان قهرمان کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، وزیر آموزش و پرورش در آیین اختتامیه نخستین جشنواره ملی معلمان جهادی سراسر کشور گفت: در مدت ۳۰ ماه فعالیت دولت سیزدهم هفت هزار مدرسه در کشور ساخته شده است.

رضامراد صحرایی با بیان اینکه محصول فعالیت امروز آموزش و پرورش برای آینده است، گفت: مسئولان آینده کشور هم‌اکنون در مدارس هستند و بنابراین تقویت نظام آموزشی امر کلیدی و راهبردی است.

وی با یادآوری اینکه کار معلمان حتی مهمتر از مرزداران است، افزود: معلم نگهبان فکر و اندیشه دانش‌آموزان است.

وزیر آموزش و پرورش با تأکید بر فحوای سند تحول مبنی بر لزوم تربیت دانش‌آموز تراز به دست معلمان، به دانش‌آموزان جهادی اشاره کردو گفت: این قشر از نوجوانان به سطحی از فهم اجتماعی رسیده‌اند که در زمان تعطیلات مدارس و اوقات فراغت خود برای کمک به سایر دانش‌آموزان در مناطق محروم حضور یابند.

صحرایی با اشاره به اینکه معلم جهادی همان معلمانی هستند که سند تحول درباره آنها سخن بسیار گفته است، افزود: دو هفته پیش رهبر معظم انقلاب فرمان معرفی معلمان قهرمان را صادر کردند و بر این اساس معلمان قهرمان در کشور شناسایی و معرفی خواهند شد.

پیشنهاد مطالعه، کلیک کنید:  معاون استاندار اصفهان: سطح آموزشی مدارس عادی باید ارتقایابد
نمایش بیشتر
باکویت باکویت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://madaress.ir/sitemap_index.xml