اخبار گوناگون مدارس

دیدار مدیران شرکت هرمس با دختران شبه خانواده خیریه مشیز

دیدار مدیران شرکت هرمس با دختران شبه خانواده خیریه مشیز

دیدارنیوز: همزمان با روز دختر جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، مدیران شرکت هرمس از زیر مجموعه‌های هلدینگ آفرینش از مرکز شبه خانواده حضرت زهرا (س) خیریه کوثر مشیز در شهرستان دماوند بازدید کردند.

محمدرضا جعفرزاده، مدیرعامل شرکت هرمس در گفت و گویی با دیدارنیوز، هدف از این بازدید را آگاهی از وضعیت زندگی و شرایط دختران این مرکز دانست و گفت: در حال حاضر خیریه کوثر مشیز مددجویان زیادی را تحت پوشش قرار داده و با توجه به شرایط اقتصادی کنونی، شرکت هرمس تصمیم گرفت در این راه این خیریه را همراهی کند.

او ادامه داد: در ابتدای این بازدید خانم خدادادی شرحی از وضعیت کنونی و قبلی دخترانی که در این مرکز زندگی می‌کنند، ارائه داد و بعد هم با دختران گفت و گویی داشتیم و آن‌ها از آرزو‌ها و علایقشان صحبت کردند.

دیدار مدیران شرکت هرمس با دختران شبه خانواده خیریه مشیز

او با اشاره به اینکه این دیدار‌ها باید بیشتر شود، تاکید کرد: این دختران علاوه بر نیاز‌های اولیه زندگی و آموزش و مهارت آموزی نیاز دارند با افراد و مجموعه‌های خارج از مرکز هم در ارتباط باشند تا تعامل با محیط‌های دیگر را هم یاد بگیرند.

جعفرزاده افزود: دختران این مرکز استعداد و علاقه زیادی به رشته‌های هنری و تئاتر دارند و چند نفر هم دوره‌های غواصی را به طور تخصصی یاد گرفته اند.

مدیرعامل شرکت هرمس گفت: باید با یک برنامه ریزی منسجم با همراهی مدیران شرکت‌های هلدینگ آفرینش انجام شود، تا هم بازدید از مراکز خیریه بیشتر شود هم شرکت‌های تابع با توجه به توانایی‌های خود به این مراکز کمک کنند.


Source link

پیشنهاد مطالعه، کلیک کنید:  شهرخبر - تصاویر ترسناک هوش مصنوعی از نبردآخرالزمانی+عکس
نمایش بیشتر
باکویت باکویت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://madaress.ir/sitemap_index.xml