مدارس تیزهوشان

ثبت نام تیزهوشان | اطلاعات کامل و بروز 1402

آیا شما والدین دانش آموز تیزهوش هستید؟ همه چیزهایی را که باید در مورد ثبت نام فرزندتان در مدارس تیزهوشان یا استعدادهای درخشان بدانید را در این نوشته جمع آوری نموده ایم. برای مطالعه و دریافت راهنمایی و مشاوره در مورد فرایند تکمیل ثبت نام تیزهوشان، تا پایان با ما همراه باشید.

مقدمه

به عنوان والدین یک دانش آموز با استعداد، می خواهید مطمئن شوید که فرزندتان بهترین آموزش ممکن را دریافت می کند. یکی از راه های انجام این کار، ثبت نام آنها در مدرسه تیزهوشان یا استعدادهای درخشان است. با این حال، روند ثبت نام برای این مدارس می تواند کمی پیچیده و یا گیج کننده باشد. در این مقاله، همه آنچه را که باید در مورد ثبت نام تیزهوشان بدانید، در اختیار شما قرار می دهیم.

فهرست مطلب

آموزش تصویری ثبت نام در آزمون سمپاد (تیزهوشان)

 

مدرسه تیزهوشان چیست؟

مدرسه تیزهوشان یک موسسه آموزشی تخصصی است که نیازهای دانش آموزان تیزهوش و مستعد را برآورده می کند. این مدارس یک برنامه درسی چالش برانگیز و محرک ارائه می کنند که برای پاسخگویی به نیازهای منحصر به فرد دانش آموزان با استعداد طراحی شده است. مدارس تیزهوشان طیف وسیعی از برنامه ها مثل برنامه های فوق العاده را ارائه میدهند.

مزایای حضور در مدرسه تیزهوشان

حضور در مدرسه تیزهوشان می تواند مزایای زیادی برای دانش آموزان تیزهوش داشته باشد. مدارس تیزهوشان برنامه درسی چالش برانگیز و محرکی را ارائه می دهند که برای پاسخگویی به نیازهای منحصر به فرد دانش آموزان تیزهوش طراحی شده است. علاوه بر این، مدارس تیزهوشان محیطی حمایتی را فراهم می کنند که دانش آموزان با استعداد می توانند در آن شکوفا شوند و استعدادهای خود را شکوفا کنند. مدارس تیزهوشان همچنین فرصت هایی را برای دانش آموزان تیزهوش فراهم می کند تا با همسالان همفکر خود ارتباط برقرار کنند، که می تواند به آنها در توسعه مهارت های اجتماعی و ایجاد دوستی های پایدار کمک کند.

برای اینکه اطلاعات کاملی درباره ثبت نام مدارس نمونه دولتی کسب کنید پیشنهاد میکنیم مقاله مربوطه را در همین سایت مطالعه نمایید.

چگونه تشخیص دهیم که آیا کودک شما با استعداد است؟

تشخیص اینکه آیا فرزند شما با استعداد است می تواند چالش برانگیز باشد، زیرا هیچ تعریف واحدی از استعداد وجود ندارد. با این حال، برخی از ویژگی های مشترکی وجود دارد که کودکان تیزهوش اغلب از خود نشان می دهند، مانند کنجکاوی فکری قوی، مهارت های حل مسئله پیشرفته و سطح بالایی از خلاقیت.

اگر مشکوک هستید که فرزندتان ممکن است با استعداد باشد، ممکن است بخواهید آزمایش او را در نظر بگیرید. آزمون تیزهوشان می تواند به شناسایی نقاط قوت و ضعف فرزند شما کمک کند و همچنین می تواند به شما در تصمیم گیری آگاهانه در مورد تحصیلات او کمک کند.

چگونه برای ثبت نام مدارس تیزهوشان آماده شویم

آماده شدن برای ثبت نام مدارس تیزهوشان می تواند به اطمینان از اینکه روند به خوبی پیش می رود کمک کند. با تحقیق در مورد مدارس تیزهوشان در منطقه خود و شناسایی مدارسی که به بهترین وجه نیازهای فرزندتان را برآورده می کنند، شروع کنید لیستی از مدارس مورد علاقه خود و شرایط پذیرش آنها را تهیه کنید.

همچنین ممکن است بخواهید با شرکت در جلسات مشاوره اطلاعاتی در مدارس مورد علاقه خود را در نظر بگیرید. این می تواند به شما درک بهتری از برنامه درسی و فرهنگ مدرسه بدهد و همچنین می تواند به شما در تصمیم گیری آگاهانه در مورد تحصیل فرزندتان کمک کند.

نکاتی درباره فرآیند ثبت نام مدارس تیزهوشان

روند ثبت نام مدارس تیزهوشان می‌تواند بسیار دشوار باشد، اما نکاتی وجود دارد که می‌تواند به آسان‌تر کردن این فرآیند کمک کند. با بررسی دقیق شرایط پذیرش برای مدارس مورد علاقه خود شروع کنید. برای ثبت نام تیزهوشان مطمئن شوید که تمام مدارک لازم را که از سوی منابع ذیربط اعلام شده آماده کرده اید و در زمان مقرر نسبت به ثبت نام اقدام خواهید نمود.

همچنین ممکن است بخواهید از طریق مشاوره با یک مشاور آموزشی نسبت به کسب آمار و اطلاعات بیشتر این فرآیند  را مدیریت کنید. این متخصصان می توانند مشاوره و پشتیبانی ارزشمندی را به شما ارائه دهند و همچنین می توانند به شما در شناسایی مدارسی که برای فرزندتان مناسب هستند کمک کنند.

پیشنهاد مطالعه، کلیک کنید:  بهترین روش درس خواندن برای تیزهوشان + تکنیک های طلایی

اشتباهات رایجی که در هنگام ثبت نام مدارس تیزهوشان باید از آنها اجتناب کنید

برخی از اشتباهات رایج وجود دارد که والدین در فرآیند ثبت نام مدارس تیزهوشان مرتکب می شوند. یکی از رایج ترین اشتباهات، شروع نکردن زودهنگام فرآیند است. ثبت نام مدارس تیزهوشان می تواند یک فرآیند طولانی و رقابتی باشد، بنابراین مهم است که زودتر شروع کنید و به خودتان زمان کافی برای آماده شدن بدهید.

یکی دیگر از اشتباهات رایج بررسی دقیق شرایط پذیرش برای هر مدرسه است. اطمینان حاصل کنید که الزامات هر مدرسه ای را که به آن علاقه دارید را بدرستی مطالعه کرده اید و مطمئن شوید که تمام مدارک لازم را دارید.

راهنمای جامع ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان

 

بعد از پذیرش فرزندتان چه انتظاری داشته باشید

تبریک می گویم! اگر فرزند شما در یک مدرسه استعدادهای درخشان پذیرفته شود، چیزهایی وجود دارد که می توانید انتظار داشته باشید. فرزند شما احتمالاً از نظر تحصیلی به چالش کشیده می شود و انتظار می رود استانداردهای بالایی را رعایت کند. با این حال، آنها همچنین به طیف وسیعی از منابع و پشتیبانی از جمله برنامه درسی تخصصی و فعالیت های فوق برنامه دسترسی خواهند داشت.

برای اینکه اطلاعات کاملی درباره آشنایی با دبیرستان ماندگار البرز کسب کنید پیشنهاد میکنیم مقاله مربوطه را در همین سایت مطالعه نمایید.

شرایط ثبت نام تیزهوشان

ثبت نام در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان متوسطه اول و دوم نیازمند رعایت شرایط و ضوابطی است که برای تمامی دانش آموزان اجباری می باشد. دانش آموزانی که شرایط ورود به مدارس تیزهوشان و قوانین در نظر گرفته شده از سوی سازمان ملی استعدادهای درخشان برای ورودی به مدارس سمپاد را نادیده گرفته و واجد این شرایط نباشند، اجازه ثبت نام برای قبولی در مدارس تیزهوشان دخترانه و پسرانه را نخواهند داشت.

شرایط در نظر گرفته شده برای داوطلبان شرکت در آزمون تیزهوشان به دو دسته کلی شرایط عمومی و اختصاصی تقسیم بندی شده است. به منظور ارائه اطلاعات بیشتر و راهنمایی دانش آموزان هر دو پایه تحصیلی در ادامه این قسمت به بررسی شرایط اختصاصی و عمومی داوطلبان جهت شرکت در آزمون ثبت نام تیزهوشان بر اساس شرایط اعلام شده از سوی سازمان ملی استعدادهای درخشان در سال تحصیلی گذشته می پردازیم.

از شرایط عمومی شرکت در آزمون تیزهوشان داشتن تابعیت ایرانی است. البته دانش آموزانی که تابعیت ایرانی ندارند هم می توانند با شرایط خاص ثبت نام و در آزمون شرکت کنند.

شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

پذیرش دانش آموزان در پایه هفتم مدارس تیزهوشان صرفا بر اساس نتیجه سنجش آزمون ورودی سنجش هوش خواهد بود.

دانش آموزان باید به شرایط ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم توجه داشته باشند و اولویت بندی مدارس تیزهوشان دوره اول متوسطه مورد نظر خود را در زمان ثبت نام بر اساس محل سکونت خود و عنایت به منطقه (ناحیه آموزش پرورش محل استقرار مدارس سمپاد) انتخاب نمایند.

تبصره: سنجش دانش آموزان در آزمون ورودی تیزهوشان با توجه به منطقه آموزشی محل تحصیل آنان انجام می شود.

دانش آموزانی که در محل سکونت شان چندین مدرسه سمپاد وجود دارد، تنها قادر به انتخاب حداکثر 3 مدرسه از بین آن ها می باشند که می بایست به ترتیب اولویت در فرم ثبت نام تیزهوشان خود وارد نمایند.

تبصره: در شهر هایی که دارای چند ناحیه و منطقه می باشد، ضروری است که داوطبان نسبت به انتخاب مدارس تیزهوشان مورد نظر در نواحی و مناطق اطراف اقدام نمایند. لازم به ذکر است که پس از پذیرش دانش آموز در یک منطقه امکان انتقال فرد به سایر مناطق وجود ندارد.

تبصره: در صورت انتخاب مدارس سمپاد شهر های مختلف یک استان صرفا الویت اول دانش آموز مورد بررسی پذیرش و عدم پذیرش در آزمون ورودی قرار می گیرد.

ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم منوط به اشتغال به تحصیل در پایه ششم و کسب مقیاس خیلی خوب در تمامی دروس نوبت اول پایه پنجم و نوبت دوم پایه ششم ابتدایی می باشد.

دانش آموزان باید حداقل تراز لازم برای قبولی تیزهوشان ششم به هفتمرا کسب کرده باشند تا اجازه ثبت نام در مدارس تیزهوشان هفتم را داشته باشند.

شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 

ثبت نام پایه دهم مدارس تیزهوشان صرفا بر اساس رتبه کسب شده در آزمون ورودی می باشد.

با توجه به شرایط و ضوابط خاص نقل و انتقال در مدارس سمپاد لازم است که داوطلبان مدارس مورد نظر خود را با توجه به محل سکونت انتخاب نمایند.

ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم صرفا بر اساس رتبه کسب شده در آزمون ورودی می باشد.

آزمون تیزهوشان بر اساس منطقه آموزشی محل تحصیل در سال تحصیلی جاری تعیین خواهد شد. در غیر این صورت انتخاب مشمول ابطال ثبت نام مدرسه می شود.

ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم منوط به اشتغال به تحصیل در پایه نهم و کسب معدل سالانه 19 در پایه هشتم متوسطه اول می باشد.

دانش آموزانی که در محل سکونتشان چندین مدرسه تیزهوشان وجود دارد در انتخاب مدارس مورد نظر خود در سطح شهرستان اختیار کامل دارند و می توانند حداکثر 3 مدرسه از بین آن ها را به ترتیب اولویت در فرم ثبت نام خود وارد نمایند.

پیشنهاد مطالعه، کلیک کنید:  زمان اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

دانش آموزانی که توانسته باشند حداقل تراز لازم برای قبولی تیزهوشان نهم به دهم را کسب کنند، می توانند به تحصیل در مدارس تیزهوشان انتخابی خود بپردازند.

به محض اینکه تغییری در شرایط ذکر شده در مطالب فوق ایجاد شود، این مقاله بروز رسانی خواهد شد.

لازم به ذکر است که در صورتی که دانش آموزان مایل باشند قبل از اعلام نتایج آزمون تیزهوشان از رتبه و تراز تقریبی خود آگاه شوند می توانند نرم افزار تخمین رتبه قبولی در آزمون تیزهوشان را دریافت کرده و براساس پاسخ های صحیح، غلط و نزده خود از تراز و رتبه خود به صورت تخمینی مطلع گردند.

دانش آموزان می توانند پس از شرکت در آزمون تیزهوشان با استفاده از نرم افزار تخمین رتبه قبولی مدارس تیزهوشان از تراز تقریبی خود در آزمون مطلع شوند.

معرفی سایت ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 1402-  1403

داوطلبان شرکت در آزمون های تیزهوشان می بایست برای نام نویسی در این آزمون ها به my.medu.ir مراجعه نموده و پس از انجام مراحلی نام خود را در لیست ورود به جلسه این آزمون ثبت نمایند. با توجه به این که امسال برای اولین بار  ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان از طریق این سایت صورت می گیرد اطلاعات زیادی در دسترس نیست. با این وجود شاید دانستن نکات زیر خالی از لطف نباشد:

  • این سایت با توجه به کاربر خود که دانش آموز، معلم یا والدین و سایر افراد باشد دارای سه پیش فرض است
  • برای ثبت نام آزمون تیزهوشان باید پیش فرض دانش اموز را اعمال کرده و در جاهای خالی مطابق شکل اطلاعات را به این صورت وارد کنید:

ثبت نام تیزهوشان

  1. در باکس شماره 1 عنوان نقش را “دانش آموز” انتخاب کنید.
  2. با توجه به موقعیت خود در ردیف دوم گزینه “ایرانی” یا “اتباع” را انتخاب نمایید.
  3. باکس شماره 3 محل وارد کردن کد ملی است.
  4. در با شماره 4، شش رقم سریال شناسنامه خود را وارد نمایید.

در نهایت با وارد کردن کد امنیتی و کلیک روی گزینه ورود وارد سامانه شوید.

راهنمای گام به گام ثبت نام مدارس تیزهوشان

راهنمای گام به گام ثبت نام مدارس تیزهوشان

واجدان شرایط ورود به مدارس سمپاد در سال تحصیلی 1402 – 1403 می بایست در بازه زمانی از پیش اعلام شده، به سایت ثبت نام سمپاد مراجعه کرده و فرآیند درج اطلاعات و پرداخت هزینه را جهت شرکت در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان به انجام برسانند. اگرچه تاکنون ثبت نام در این آزمون ها از طریق مراجعه به سایت azmoon.medu.irانجام می شود اما با توجه به این که اعلام نتایج آزمون در دوره گذشته از سامانه پادا به نشانی اینترنتی pada.medu.ir اعلام شد، ازین پس ثبت نام این آزمون نیز از طریق این سایت صورت می گیرد.

  • در ابتدا، وارد سایت pada.medu.ir شده و به بخش “آموزشی” مراجعه نمایید.

گام-اول-ثبت-نام-مدارس-تیزهوشان

  • سپس، از میان آیکون های قابل مشاهده گزینه “آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان” را کلیک کنید.
  • سپس، با درج نام کاربری، کلمه عبور و کد امنیتی در کادرهای مربوطه بر روی گزینه “ورود کاربران” را انتخاب کنید.

گام-سوم-ثبت-نام-مدارس-تیزهوشان

  • پس از ورود به پنل کاربری، با درج کردن اطلاعات فردی و تحصیلی خود و همچنین پرداخت هزینه نام نویسی تکمیل خواهد شد.

مدارک ثبت نام مدارس تیزهوشان

دانش آموزان متقاضی ثبت نام در آزمون تیزهوشان می بایست قبل از نام نویسی در این آزمون از کلیه مدارک لازم جهت ثبت نام مطلع شوند و سپس نسبت به جمع آوری آن ها اقدام نمایند. در ادامه برای آگاهی شما دانش آموزان پایه ششم به هفتم و نهم به دهم تیزهوشان قصد داریم توضیحاتی در خصوص مدارک ثبت نام مدارس تیزهوشان ارائه دهیم.

با توجه به مقطع تحصیلی دانش آموز، متقاضی مدارس تیزهوشان می بایست به سایت مذکور ثبت نام پایه تحصیلی هفتم و دهم مراجعه نموده و اطلاعات فرم ثبت نام تیزهوشان از جمله رشته تحصیلی، استان یا شهرستان داوطلب، لیست مدارس تیزهوشان بسته به محل سکونت متقاضی و تمامی مشخصات فردی و یا شناسنامه ای خود را تکمیل نمایند.

برای اینکه اطلاعات کاملی درباره ثبت نام دبیرستان مفید کسب کنید پیشنهاد میکنیم مقاله مربوطه را در همین سایت مطالعه نمایید.

داوطلبان آزمون تیزهوشان باید یه عکس 4*3 با زمینه سفید و فرمت jpg را جهت بارگذاری در سایت ثبت نام تیزهوشان آماده کنند.

همچنین، لازم است دانش آموزان داوطلب مدارس تیزهوشان، هزینه ثبت نام آزمون ورودی به این مدارس را جهت ثبت نام در سال را از طریق کارت های بانکی عضو شتاب و به صورت اینترنتی پرداخت نمایند.

زمان برگزاری آزمون تیزهوشان 1402 – 1403

پس از اتمام مهلت ثبت نام آزمون تیزهوشان 1402 – 1403 بایستی یک هفته قبل از زمان برگزاری آزمون تیزهوشان داوطلبان به سایت های مربوطه مراجعه کنند و نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان خود اقدام کنند.

تا کنون اطلاعیه ای از زمان دقیق اعلام نتایج مدارس تیزهوشان منتشر نشده است اما به محض دریافت اخبار جدید، این مطلب نیز بروزرسانی خواهد شد. نتایج آزمون ورودی مدارس تیزهوشان یک ماه پس از برگزاری آزمون از طریق سایت های نامبرده منتشر می‌شود.

منابع آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم مطابق سال های گذشته برای دانش آموزان پایه نهم و واجد الشرایط انجام می گیرد. آزمون تیزهوشان برای ورود مقطع دهم شامل دو دسته سوال است. بخش اول سوالات، سوالات استعداد تحلیلی می باشد که متقاضیان 50 دقیقه زمان برای پاسخگویی به 50 سوال از آن را دارند که نمره این سوالات میزان هوش و استعداد دانش آموز را مشخص می کند.

پیشنهاد مطالعه، کلیک کنید:  دانلود دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

بخش دوم آزمون سوالات استعداد تحصیلی است که مربوط به کتاب های درسی پایه های هشتم و نهم دوره اول متوسطه است. داوطلبان در این بخش نیز 70 دقیقه فرصت دارند تا به 50 سوال پاسخ دهند.

نکته مهم در برگزاری و ثبت نام آزمون تیزهوشان که هر کدام از کتاب های درستی برای رشته های مختلف، دارای ضرایب متفاوتی است. هرچه ضریب یک درس در یک رشته بیشتر باشد، بدین معنی است که آن درس دارای اهمیت بیشتری نیز می باشد و داوطلب باید برای مطالعه آن زمان بیشتری را اختصاص دهد. در ادامه ضرایب سرفصل های امتحانی بخش استعداد تحصیلی آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1402 – 1403 را در جدول زیر ارائه کرده ایم.

نام درس تعداد سؤال ضریب ریاضی ضریب تجربی ضریب انسانی ضریب سمپاد مهارتی
قران و معارف انسانی 10 1 1 1 1
زبان و ادبیات فارسی 10 2 2 4 2
مطالعات اجتماعی 10 1 1 1 1
علوم تجربی 10 2 4 2 3
ریاضیات 10 4 2 2 3

نکات مهم قبولی و ثبت نام آزمون تیزهوشان سمپاد

با توجه به آن که بخش بزرگی از آینده روشن افراد هر جامعه به تحصیل و کسب موفقیت های علمی آن ها بستگی دارد، بنابراین، اشتیاق حاکم برای ورود و ثبت نام سمپاد منطقی خواهد بود. از آن جا که آزمون های ورودی و معیارهای نسبتا دشواری که بر سر راه ورود به این مدارس وجود دارد، شاید بهتر باشد که چند نکته را خدمت متقاضیان عزیز یاد آور شویم.

  • داوطلبان، باید سعی کنند که شیوه مطالعه خود را متناسب با سوالات آزمون شکل دهند. برای عنوان مثال: همان طور که گفته شد سوالات آزمون تیزهوشان ششم به هفتم به صورت تحلیلی است؛ بنابراین، دانش آموزان نباید وقت خود را با خواندن کتاب های درسی تلف کنند. 
  • داوطلبان، باید کتاب ها را تا حد امکان، عمقی بخوانند و فقط کتاب ها را حفظ نکنند.
  • متقاضیان باید اعتماد به نفس بسیار بالایی داشته باشند. زیرا، اغلب داوطلبینی که در سایت تیزهوشان مشخصات خود را وارد می کنند، از نفرات برتر مدارس می باشند. به همین دلیل، داوطلبان باید اعتماد به نفس بالایی داشته باشند تا در زمان رویارویی با آن ها دچار استرس و اضطراب نشوند. 
  • متقاضیان بهتر است که در زمان ثبت نام و در کل روند این آزمون از یک مشاور کمک بگیرند.

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مدارس تیزهوشان

داوطلبان آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم باید یک هفته قبل از زمان برگزاری آزمون تیزهوشان با مراجعه به سایت my.medu.ir، اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان نمایند. اطلاعات درج شده در کارت ورود به جلسه آزمون ورودی مدارس تیزهوشان مربوط به زمان و محل برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و یا آزمون تیزهوشان نهم به دهم می باشد.

سوالات متداول

1- زمان ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ در چه تاریخی می باشد؟

زمان ثبت نام تیزهوشان معمولا در فروردین ماه می باشد. در متن مقاله زمان دقیق نام نویسی اشاره شده است.

2- شرایط شرکت در آزمون تیزهوشان چیست؟

دانش آزمون برای شرکت در این آزمون باید دارای شرایط لازم باشند که در متن مقاله به بررسی این شرایط پرداخته ایم.

3- ثبت نام آزمون تیزهوشان از چه طریقی انجام می شود؟

ثبت نام تیزهوشان به صورت اینترنتی از طریق سایت آموزش و پرورش my.medu.ir انجام می گیرد.

4- نحوه دریافت سوالات آزمون تیزهوشان به چه صورت است؟

دانش آموزان می توانند به منظور آمادگی بیشتر در آزمون، نمونه سوالات آزمون تیزهوشان را به صورت اینترنتی و رایگان دانلود نمایند که لینک دانلود تمامی سوالات در متن این مقاله ارائه شده است.

5- دلیل اهمیت مطالعه سوالات آزمون تیزهوشان سال های قبل چیست؟

همان طور که در متن این مقاله توضیح داده شد، یکی از مهم ترین دلایل مطالعه این سوالات آشنایی دانش آموزان با سطح سوالات و برنامه ریزی صحیح بر اساس آن هاست.

6- به دانش آموزان متقاضی آزمون تیزهوشان چه توصیه هایی می کنید؟

مهم ترین توصیه می تواند، برنامه ریزی صحیح برای آزمون تیزهوشان می باشد که علاوه بر این در متن این مقاله توصیه های مفید دیگری نیز ارائه شده است.

جمعبندی

از آنجا که پروسه و فرایند ثبت نام تیزهوشان و شرکت در این آزمون ممکن است برای شما یک فرآیند دلهره آور باشد، لذا برنامه ریزی، آمادگی و حمایت مناسب شما والدین، می تواند یک فرآیند پر ارزش نیز باشد. با درک فرآیند ثبت نام، شناسایی مدارس مناسب برای فرزندتان و شرکت در این امتحان مهم، می توانید به دانش آموز تیزهوش خود کمک کنید تا پیشرفت کند و موفق شود. به یاد داشته باشید، هر کودکی منحصر به فرد است و برای آموزش تیزهوشان هیچ رویکردی برای همه وجود ندارد. با صبر، پشتکار و تعهد به آموزش فرزندتان، می توانید به او کمک کنید تا پتانسیل کامل خود را به دست آورده و استعدادهای خود را به فعلیت رسانده و شاهد فتح قله های علم توسط او باشید.

نمایش بیشتر
باکویت باکویت

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. سلام مطلبتون درباره ثبت نام مدارس تیزهوشان رو کامل تر کنید.
    کارشناس آموزش و پرورش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://madaress.ir/sitemap_index.xml