مقالات مختلف

ارائه آثار علمی اندیشمندان ۱۱ کشور در کنگره بین‌المللی قرآن و علم

۱۳۰ مقاله از اندیشمندان و پژوهشگران ۱۱ کشور جهان در کمیته علمی داوران مورد ارزیابی و پذیرش قرار گرفته است که در پنج نشست تخصصی ارائه خواهند شد.

ارائه آثار علمی اندیشمندان ۱۱ کشور در کنگره بین‌المللی قرآن و علم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، نخستین کنگره بین‌المللی علم و قرآن با حضور اندیشمندان داخلی و خارجی در تالار علامه امینی دانشگاه تهران در حال برگزاری است.

به گفته دبیر اجرایی این کنگره، محور‌های هشت گانه نخستین کنگره بین‌المللی علم و قرآن عبارتند از: «نقش قرآن در علم»، «علم و الهام از قرآن»، «تعامل علم و قرآن»، «قرآن و شبهات علمی»، «قرآن، علم و فناوری نوین»، «قرآن، نظریه‌ها و مکاتب علمی»، «قرآن و حکمت قرآنی» و «قرآن و علوم جدید».

دکتر یحیی بوذری نژاد همچنین اظهار داشت: نزدیک به ۱۳۰ مقاله از اندیشمندان و پژوهشگران ۱۱ کشور از جمله اندونزی، مالزی، آمریکا، پاکستان، عراق، لبنان و ترکیه، پس از ارزیابی داوران کمیته علمی پذیرش شد که در پنج نشست تخصصی ارائه خواهند شد و کتاب چکیده مقالات نیز منتشر شده و در دسترس شرکت‌کنندگان و پژوهشگران قرار گرفته است.

وی اعلام کرد نشست‌های تخصصی این کنگره در پنج گروه «قرآن و علوم پایه»، «قرآن و علوم زیستی»، «قرآن و علوم پزشکی»، «قرآن و علوم اجتماعی» و «قرآن و علوم میان رشته‌ا‌ی» برگزار می‌شود.

پیشنهاد مطالعه، کلیک کنید:  برای کفسابی در کرج کدام شرکت یا شرکت ها را انتخاب کنیم؟
نمایش بیشتر
باکویت باکویت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://madaress.ir/sitemap_index.xml