مقالات مختلف

آمریکا و استکبار عدالتخواهی دانشگاهیان را تحمل نمی کنند

رئیس دانشگاه تهران گفت: امروز اثبات شد که آمریکا و استکبار تا زمانی علم و دانش و دانشگاه را تحمل می‌کنند که در جهت منافع آنها گام بردارند و هرگاه حس عدالتخواهی در دانشگاهیان برانگیخته شود، آمریکا و استکبار آن را برنخواهند تافت.

تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویان بیدار دانشگاه‌های آمریکا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ دانشگاهیان دانشگاه تهران در جریان این همصدایی با استادان و دانشجویان عدالتخواه دانشگاه‌های آمریکا و اروپا، شعار‌هایی بر ضد رژیم جعلی صهیونیستی و استکبار جهانی سر دادند و بیانیه دانشگاهیان دانشگاه تهران قرائت شد.

دکتر سید محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر محمدمهدی کرمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران، دکتر مردانی رئیس سازمان بسیج اساتید کشور، جمعی از اعضای هیئت رئیسه دانشگاه تهران و مسئولان بسیج اساتید، کارکنان و دانشجویی در این اجتماع حضور داشتند.

دکتر سید محمد مقیمی، رئیس دانشگاه تهران در جمع تجمع‌کنندگان، خیزش عظیم دانشگاهیان در قلب آمریکا و اروپا را نویدبخش امت واحده جهانی دانست که حول محور عدالت‌خواهی و آزادی‌خواهی در حال شکل‌گیری است.

استاد دانشکدگان مدیریت دانشگاه تهران افزود: امروز حرکت بزرگی که در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا شکل گرفته است، نشان می‌دهد جبهه جدیدی با عنوان جبهه دانش و آگاهی و معرفت در مقابل جبهه جهالت و نادانی شکل گرفته است.

دکتر مقیمی در بخش دیگر سخنانش بیان داشت: ادعای دروغین آمریکا که معتقد است آزادی در جامعه آمریکا وجود دارد و دانشگاهیان حق اظهارنظر دارند، امروز به صورت واقعی برای جهانیان نقش بر آب شد و این اثبات گشت که آمریکا و استکبار تا زمانی علم و دانش و دانشگاه را تحمل می‌کند که در جهت منافع آنها گام بردارند و هرگاه حس عدالتخواهی در دانشگاهیان برانگیخته شود، آمریکا و استکبار آن را برنخواهند تافت.

پیشنهاد مطالعه، کلیک کنید:  پایش سلامت بدن با قدرت بالا توسط سه دستگاه تولید داخلکشور

نمایش بیشتر
باکویت باکویت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://madaress.ir/sitemap_index.xml